Türkiye'nin, Pakistan'da Kurduğu Hastanede İlk Bebek Dünyaya Geldi
Son Güncelleme:
Bebeğe ailesi tarafından "Recep Tayyip" ismi verildi.
Türkiye'nin, Pakistan'da kurduğu Recep Tayyip Erdoğan Hastanesi'nde ilk bebek dünyaya geldi.
Sağlık Bakanlığından yapılan yazılı açıklamada, Türkiye'de tarafından Pakistan'da kurulan hastanede doğan ilk bebeğe ailesi tarafından, Pakistanlılar'a yapılan yardımlara teşekkür için "Recep Tayyip" ismi verildi.
Bölgede görevli Türk ekibinin de Recep Tayyip bebek ve ailesini hastane odasında ziyaret ettiği bildirildi. Ayrıca, bebeğin masraflarının karşılanması için aileye bir miktar bağışta bulunuldu. - Ankara
Kaynak: AA