Uyuşturucu Kullanan 2 Genç, Hastaneye Kaldırıldı
Son Güncelleme:
Bursa'da uyuşturucu kullandıkları öne sürülen iki genç, hastaneye kaldırıldı.
Tayakadın Mahallesi Doyuran Sokak'ta kendilerinden geçmiş vaziyette yatan K.İ. (23) ile O.Ç'yi (21) gören vatandaşlar, durumu polis ve sağlık ekiplerine bildirdi.
İhbar üzerine bölgeye gelen polis ekipleri, uyuşturucu madde kullandıkları iddia edilen gençlerden birini ikna çabasının ardından ambulansa götürdü. Diğer tarafta bayılan genç ise sedyeyle ambulansa taşındı.
İlk müdahaleleri ambulansta yapılan K.İ. ile O.Ç, Muradiye Devlet Hastanesine kaldırıldı.
Kaynak: AA