Van Persie Değil Fenerbahçe Kötü"
Son Güncelleme:
Eski Arsenal Başkan Yardımcısı David Dein: "Fenerbahçe takım olarak kötü bir dönemden geçiyor.
Eski Arsenal Başkan Yardımcısı David Dein: "Fenerbahçe takım olarak kötü bir dönemden geçiyor. Robin'in performansı da takıma paralel gidiyor. Van Persie'nin, performans düşüklüğü Fenerbahçe'yle alakalı.
Kaynak: Dunya.com