24 Kasım Öğretmenler Günü'ne Doğru

Son Güncelleme:

Sivas Belediye Başkanı Doğan Ürgüp, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla kutlama mesajı yayımladı.

Sivas Belediye Başkanı Doğan Ürgüp, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla kutlama mesajı yayımladı.


Belediyeden yapılan yazılı açıklamaya göre, Ürgüp, "Çocuklarımızı Anadolu değişiyle 'eti senin kemiği benim' şeklindeki sözde ifade edildiği gibi talim ve terbiyesi için emanet ettiğimiz öğretmenlerimizin bu mutlu gününü bir kez daha kutlamanın gururunu yaşıyoruz" ifadesini kullandı.


Ürgüp, mesajında şu ifadelere yer verdi:


"Bugün öğretmenlerimizin gerek özlük hakları gerekse çalışma şartları göz önüne alınınca ne yazık ki bir kısım eksiklik ve olumsuzluklara şahit oluyoruz. Yeterli olmayan ücretler, çalışma sürelerindeki yoğunluk, tayin ve atamalardaki zorluklar var." - Sivas

Kaynak: AA