3 Türk Güreşçi Bronz Madalya İçin Mindere Çıkacak

Son Güncelleme:

Sercan SAPANATAN, BAKÜ-DHA Azerbaycan'da düzenlenen 1. Avrupa Oyunları kadınlar serbest stil güreşte ikinci gün karşılaşmalarında mindere çıkan 4 Türk sporcudan 3'ü akşam saatlerinde bronz madalya kazanmak için mindere çıkacak.

Sercan SAPANATAN, BAKÜ-DHA


Azerbaycan'da düzenlenen 1. Avrupa Oyunları kadınlar serbest stil güreşte ikinci gün karşılaşmalarında mindere çıkan 4 Türk sporcudan 3'ü akşam saatlerinde bronz madalya kazanmak için mindere çıkacak.


Sabah saatlerinde yapılan ilk tur müsabakalarında Türkiye adına kadınlar serbest stil de mindere çıkan 53 kg'da Merve Kengel, 58 kg'da Elif Jale Yeşilırmak ve 75 kg'da Yasemin Adar bronz madalya kazanmak için TSİ 17.00'den itibaren mindere çıkacak.


Kadılar serbest stil de gündüz karşılaşmalarında mindere çıkan 63 kg'da Buse Tosun ise Belaruslu güreşçi Maryia Mamashuk'a 3-1 yenilerek elendi.

Kaynak: DHA