ABD Donanması, Ohio sınıfı nükleer denizaltısını Orta Doğu'ya gönderdi
Son Güncelleme:
ABD Merkez Kuvvetler Komutanlığı (CENTCOM), Orta Doğu'ya gönderilen Ohio sınıfı nükleer denizaltısının 5 Kasım 2023'te bölgeye ulaştığını açıkladı. Bu, Hamas'ın İsrail'e karşı düzenlediği saldırıların ardından ABD'nin bölgeye gönderdiği ikinci uçak gemisi oldu.
ABD Donanması, Ohio sınıfı nükleer denizaltısının Orta Doğu'ya ulaştığını bildirdi.
ABD Merkez Kuvvetler Komutanlığı (CENTCOM), X'ten yaptığı paylaşımda, Orta Doğu'ya gönderilen nükleer denizaltısına ilişkin açıklamada bulundu.
Paylaşımda, "5 Kasım 2023'te Ohio sınıfı bir denizaltı ABD Merkez Komutanlığı sorumluluk alanına ulaştı." ifadesine yer verildi.
Hamas'ın silahlı kanadı İzzeddin el-Kassam Tugayları'nın, 7 Ekim sabahı, İsrail'in "Filistinlilere ve başta Mescid-i Aksa olmak üzere kutsal değerlerine yönelik sürekli ihlallerine karşılık verme" gerekçesiyle düzenlediği kapsamlı saldırıdan bu yana ABD bölgeye iki uçak gemisi gönderdi.
Kaynak: AA