Adıyaman Sağlık Müdürlüğü Çalışanları İftarda Buluştu
Son Güncelleme:
Adıyaman Sağlık Müdürlüğü çalışanları iftar yemeğinde bir araya geldi.
Adıyaman Sağlık Müdürlüğü çalışanları iftar yemeğinde bir araya geldi.
İl Sağlık Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, Sağlık Müdürlüğü bahçesinde düzenlenen iftar yemeğine Sağlık Müdürlüğü yöneticileriyle birlikte hastane yöneticileri ve Sağlık Müdürlüğü personeli katıldı.
Adıyaman Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Emin Taş, iftarda kısa bir konuşma yaparak, iftara katılanlara teşekkür etti.
Ramazan ayının birlik ve beraberliğe vesile olmasını dileyen Taş, tüm insanlığın huzur, refah ve barış içerisinde yaşaması temennisinde bulundu.
Muhabir: Hakan Furkan/ Adem Yılmaz
Yayıncı: İsmail Fidan - ADIYAMAN
Kaynak: AA