Ağız ve Diş Sağlığı Haftası

Son Güncelleme:

Giresun'da İl Sağlık Müdürlüğü'nce Ağız ve Diş Sağlığı Haftası dolayısıyla Ülper Şehit Ümit Kılıç Yatılı Bölge Ortaokulu (YİBO) öğrencilerine diş fırçası ve diş macunu dağıtıldığı bildirildi.

Giresun'da İl Sağlık Müdürlüğü'nce Ağız ve Diş Sağlığı Haftası dolayısıyla Ülper Şehit Ümit Kılıç Yatılı Bölge Ortaokulu (YİBO) öğrencilerine diş fırçası ve diş macunu dağıtıldığı bildirildi.


İl Sağlık Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, Diş Tabibi Mehmet Halilbeyoğlu tarafından okuldaki öğrencilere diş sağlığı konusunda yapılması gerekenlerle ilgili eğitim verildiği belirtildi.


Eğitimin ardından ana sınıfı, ilk ve ortaokul öğrencilerine diş fırçası ile diş macunu dağıtıldığının kaydedildiği açıklamada, "Diş macunu ve diş fırçalarının dağıtımına 26 Kasım Pazartesi günü Bulancak ilçesi Damudere İlkokulu ile Ortaokulu'nda devam edilecek. Ayrıca, hafta içerisinde ilimizde açılacak stantta da ağız ve diş sağlığı anlatılacak, standa gelenlere diş macunu ve diş fırçası dağıtılacak" ifadeleri kullanıldı.


Muhabir: Gültekin Yetgin


Yayıncı: Orhan Topal - GİRESUN

Kaynak: AA