Aksaray Valisi Altınok Okulları Gezdi
Aksaray Valisi Selami Altınok beraberindeki heyetle okul ziyaretlerinde bulundu.
Aksaray Valisi Selami Altınok beraberindeki heyetle okul ziyaretlerinde bulundu.
Vali Altınok'un Hacı Cumali Uğur ve Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) okullarını ziyaretine eşi Gülhan Altınok, Belediye Başkanı Nevzat Palta, Vali Yardımcısı Kubilay Ant, Milli Eğitim Müdürü Lütfiye Deneri katıldı. Okullarda sınıfları ziyaret ederek öğrencilerle görüşen Vali Selami Altınok, 2012-2013 Eğitim ve Öğretim döneminin sonuna gelen öğrencilere tatil tavsiyelerinde bulundu. Öğrencilere çeşitli hediyeler veren Vali Altınok, karnelerini alacak öğrencilere tatili iyi değerlendirmelerini söyleyerek, "Tatilin keyfini çıkartın ancak mutlaka kitap okumaya, eğitim ve öğretim döneminde neler öğrendiğinizi yapacağınız tekrarlarla pekiştirin. Tatil demek kitapları, defterleri çantaları bir kenara bırakmak değildir. Zamanı boşa geçirmeyin tatilinizi en iyi şekilde değerlendirin" dedi.
Okul idareci ve öğretmenleri ile de görüşen Vali Selami Altınok, okulların sorun ve ihtiyaçları ile ilgili bilgi aldı. - AKSARAY