Ankara'dan Gelen Ortaokul Öğrencileri Eskişehir'e Hayran Kaldı
ODTÜ Mezunları Derneği Ortaokulu 8. sınıf öğrencileri hafta sonunda Eskişehir’i gezdi.
ODTÜ Mezunları Derneği Ortaokulu 8. sınıf öğrencileri hafta sonunda Eskişehir'i gezdi.
Ankara Yenikent İlköğretim Okulu'ndan mezun olan ve Eskişehirli olan öğretmenleri Mukaddes Pekuyar ile ilişkilerini hiç koparmayan öğrenciler 3 yıl sonra bir araya gelerek Eskişehir gezisi düzenlendi. Tepebaşı Belediyesi'nin verdiği araç ve rehber ile gezen ODTÜ Mezunları Derneği Ortaokulu 8. sınıf öğrencileri, müzeler, Kentpark, Sazova Bilim ve Kültür Parkı, Odunpazarı şehir merkezini gezdiler.
Öğretmenleri Mukaddes Pekuyar'a teşekkür eden öğrenciler; "Eskişehir'i çok sevdik. Eskişehir'in güzelliklerini görmek istedik. En çok müzeleri ve Porsuk Çayı'nı çok beğendik. Üniversite hayatımızı Eskişehir'de yaşamak istiyoruz. Bu yüzden üniversite için Eskişehir'i tercih edeceğiz" diye konuştular. - ESKİŞEHİR