Bangladeş Cumhurbaşkanı Abdul Hamid ile Görüştü
Son Güncelleme:
Başbakan Binali Yıldırım, çeşitli temaslarda bulunmak üzere geldiği Bangladeş'te Cumhurbaşkanı Abdul Hamid ile bir araya geldi.
Başbakan Binali Yıldırım, çeşitli temaslarda bulunmak üzere geldiği Bangladeş'te Cumhurbaşkanı Abdul Hamid ile bir araya geldi. Başbakan Yıldırım, Bangladeş Cumhurbaşkanı Abdul Hamid tarafından kabul edildi.
(İHA)
Kaynak: İHA