Bartın Belediyesi'nden Su Tasarrufu Çağrısı
Son Güncelleme:
Kentte, şebeke suyunun tasarruflu kullanılması konusunda vatandaşlara çağrıda bulunuldu.
Belediye Başkanı Akın, yaptığı yazılı açıklamada, yaz mevsiminde beklenen yağışların olmaması nedeniyle su kaynaklarında azalma meydana geldiği belirtildi.
Ev ve iş yerlerinde kullanılan şebeke suyunun bağ, bahçe sulama, halı, kilim ve araç yıkama gibi işlerde fuzuli olarak harcanmaması, kavşak suyundan istifade etmek isteyenlerin tüketebilecekleri kadar su almaları uyarısında bulunan Akın, belediye olarak su sarfiyatına neden olan tüm arızalara da anında müdahale ettiklerini kaydetti. - Bartın
Kaynak: AA