Belediye Otobüsü Durakta Yolculara Çarptı

Haberin Videosunu İzlemek İçin Tıklayın
Son Güncelleme:

Konya'da belediye otobüsünün, durakta başka bir otobüse binmeye çalışan yolculara çarpması sonucu 5 kişi yaralandı.

Konya'da belediye otobüsünün, durakta başka bir otobüse binmeye çalışan yolculara çarpması sonucu 5 kişi yaralandı.


Alınan bilgiye göre, Haluk Ö. idaresindeki 42 DNP 57 plakalı belediye otobüsü, merkez Selçuklu ilçesindeki Kültürpark durağında başka bir otobüse binmeye çalışan yolculara çarptı.


Kazada, henüz kimlikleri belirlenemeyen 5 kişi yaralandı.


Ambulanslar ve yoldan geçen araçlarla kent merkezindeki bazı hastanelere kaldırılan yaralılardan birinin hayati tehlikesi bulunduğu öğrenildi.


Otobüs sürücüsü Haluk Ö. ise gözaltına alındı.

Kaynak: AA