Beşiktaş Kulübü Başkanı Orman, Kangal Çiftliğini Ziyaret Etti

Haberin Videosunu İzlemek İçin Tıklayın
Son Güncelleme:

Sivasspor maçı için kente gelen Beşiktaş'ta başkan Fikret Orman ve yönetim kurulu üyeleri kent merkezi yakınlarındaki kangal köpeği çiftliğini ziyaret ederek köpeklerle yakından ilgilendi.

Sivasspor maçı için kente gelen Beşiktaş'ta başkan Fikret Orman ve yönetim kurulu üyeleri kent merkezi yakınlarındaki kangal köpeği çiftliğini ziyaret ederek köpeklerle yakından ilgilendi.

Kaynak: DailyMotion.com