Beşiktaş Kulübü Başkanı Orman, Kangal Çiftliğini Ziyaret Etti
Sivasspor maçı için kente gelen Beşiktaş'ta başkan Fikret Orman ve yönetim kurulu üyeleri kent merkezi yakınlarındaki kangal köpeği çiftliğini ziyaret ederek köpeklerle yakından ilgilendi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?