Sivasspor maçı için kente gelen Beşiktaş'ta başkan Fikret Orman ve yönetim kurulu üyeleri kent merkezi yakınlarındaki kangal köpeği çiftliğini ziyaret ederek köpeklerle yakından ilgilendi.
Son Dakika › Yaşam › Beşiktaş Kulübü Başkanı Orman, Kangal Çiftliğini Ziyaret Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.