Beü Öğrencilerinden Hipertansiyon Günü

Son Güncelleme:

BEÜ Zonguldak Sağlık Yüksekokulu Hemşirelik Bölümü Sağlık Öğrenci Topluluğu öğrencileri tarafından Dünya Hipertansiyon Günü nedeniyle Demirpark AVM’de stand açıldı.

BEÜ Zonguldak Sağlık Yüksekokulu Hemşirelik Bölümü Sağlık Öğrenci Topluluğu öğrencileri tarafından Dünya Hipertansiyon Günü nedeniyle Demirpark AVM'de stand açıldı.


Öğrenciler standa gelen vatandaşların tansiyon ölçerek "Sağlıklı Yaşam Biçimi, Sağlıklı Kan Basıncı" konulu broşür dağıttı. "Sessiz Katil" olarak da nitelendirilen yüksek kan basıncının, tedavisi yapılmadığında vücuttaki bütün atar damarları ve organları hasara uğratabileceğini ifade eden öğrenciler, yüksek tansiyonun tehlikeleriyle ve nasıl fark edilebileceği hususunda bilgiler verdi.


17 Mayıs Dünya Hipertansiyon günü kapsamında Sağlık Öğrenci Topluluğu tarafından açılan standa vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. - ZONGULDAK

Kaynak: İHA