Bilecik İl Emniyet Müdürü Merkeze Alındı

Son Güncelleme:

İbrahim Demirci merkeze alındı.

Bilecik İl Emniyet Müdürü


İbrahim Demirci merkeze alındı.


Ağustos 2010 tarihinde Bilecik İl Emniyet Müdürlüğü görevine başlayan İbrahim Demirci, resmi gazetede yayınlanan


İçişleri Bakanlığının 2012/107 sayılı kararnamesiyle merkeze alındı. Demirci'nin yerine Kastamonu Polis Meslek Yüksek Okulu Müdürü Emir Gökpınar getirildi.


Bilecik İl Emniyet Müdürlüğüne tayin olan Gökpınar'ın önümüzdeki günlerde görevine başlaması bekleniyor. - BİLECİK

Kaynak: İHA