Bilecik İl Emniyet Müdürü Merkeze Alındı
Son Güncelleme:
İbrahim Demirci merkeze alındı.
Bilecik İl Emniyet Müdürü
İbrahim Demirci merkeze alındı.
Ağustos 2010 tarihinde Bilecik İl Emniyet Müdürlüğü görevine başlayan İbrahim Demirci, resmi gazetede yayınlanan
İçişleri Bakanlığının 2012/107 sayılı kararnamesiyle merkeze alındı. Demirci'nin yerine Kastamonu Polis Meslek Yüksek Okulu Müdürü Emir Gökpınar getirildi.
Bilecik İl Emniyet Müdürlüğüne tayin olan Gökpınar'ın önümüzdeki günlerde görevine başlaması bekleniyor. - BİLECİK
Kaynak: İHA