Bilecik İl Müftülüğü Gençlere Bağımlılıkla Mücadele Programı Düzenledi

Son Güncelleme:

Diyanet Gençlik Merkezi'nde düzenlenen sohbette Şerifpaşa Camii İmam Hatibi Adil Yücel ve Din Hizmetleri Uzmanı Numan Kamacı, bağımlılıkla mücadele konusunu ele aldı. Programa çok sayıda genç katıldı ve öğrenciler yetkililere teşekkür etti.

Bilecik İl Müftülüğü tarafından gençlere bağımlılıkla mücadele ile alakalı program gerçekleştirildi.


Diyanet Gençlik Merkezinde her hafta düzenlenen sohbetin konusu bu hafta bağımlıkla mücadele oldu. Şerifpaşa Camii İmam Hatibi Adil Yücel ve Din Hizmetleri Uzmanı Numan Kamacı'nın sunum yaptığı sohbete çok sayıda genç katıldı. Öğrenciler gerçekleştirilen sohbet için yetkililerine teşekkür etti. - BİLECİK

Kaynak: İHA