Bursa' da Sahipsiz Kediler Kışı Villada Geçiriyor

Son Güncelleme:

Bursa Osmangazi'de Sahipsiz Hayvanlar Doğal Yaşam Merkezi'nde bulunan kediler, soğuk kış günlerini villada geçiriyor.

Bursa Osmangazi'de Sahipsiz Hayvanlar Doğal Yaşam Merkezi'nde bulunan


kediler, soğuk kış günlerini villada geçiriyor. Barınakta yer alan


'Kedi Villaları'nda bulunan yaklaşık 270 kedi, hijyenik ve sağlıklı


ortamda bakılırken, soğuk kış günlerini de villalarının penceresinden


kar yağışını izleyerek geçiriyor.


Osmangazi Belediyesi, sokakta yaşamlarını sürdüremeyecek durumdaki


hasta ve sakat kedilere, Sahipsiz Hayvanlar Doğal Yaşam Merkezi'nde


yer alan 'Kedi Villaları'nda hijyenik ve sağlıklı bir yuva imkanı


sunuyor. 25 metrekare taban genişliğine sahip olan ve Osmanlı mimarisi


örnek alınarak tasarlanan iki adet dubleks kedi villasındaki kediler,


günde yaklaşık 8 kilo kuru mama ile besleniyor. Soğuk kış günlerinde


kedilerin üşümemeleri için, villalar içerisinde gün boyu soba


yakılıyor.


Sahipsiz Hayvanlar Doğal Yaşam Merkezi'ni gezerek incelemelerde


bulunan ve villalarında yaşayan kedileri seven Osmangazi Belediye


Başkanı Ak Parti'li Mustafa Dündar, 'Sokakta zor şartlar altında


yaşayan bakıma muhtaç kedilerimizi toplayarak, Sahipsiz Hayvanlar


Doğal Yaşam Merkezi'nde barınma imkanı sağlıyoruz. Barınmanın yanında


tedavilerini yaparak sağlıklarına kavuşmalarını ve son derece sağlıklı


ve hijyenik şartlarda yaşamalarını sağlıyoruz. Barınağımızda yer alan


iki tane kedi villasında, soğuk kış aylarında sıcacık bir yuva imkanı


sunuyoruz. Bu villalarda sakat, gözü görmeyen ve yaşlı 270 tane


kedimiz var. Bu kedilerimizin ter türlü bakımını yapıyoruz. Sokaktaki


hayvanları toplayıp sağlıklarına kavuşturarak, aslında şehri de


sağlıklaştırmış oluyoruz? dedi.

Kaynak: DHA