Bursa'da Sahipsiz Köpekler, Kediye Saldırdı
Son Güncelleme:
Osmangazi'de 3 sahipsiz köpek, kediye saldırarak öldürdü; olay güvenlik kamerasına yansıdı.
Bursa'nın Osmangazi ilçesinde sahipsiz 3 köpeğin kediye saldırma anı güvenlik kamerasında kaydedildi.
Soğanlı Mahallesi'nde gece saatlerinde gerçekleşen olayda sahipsiz 3 köpek, bir kediye saldırdı. Kedinin, köpeklerin saldırısı sonucu öldüğü öğrenildi.
Olay anı, çevrede bulunan bir güvenlik kamasınca kaydedildi.
Kaynak: AA