Bursaspor Taraftarı Yönetimi ve Daum'u Protesto Etti

Son Güncelleme:

Bursaspor'un Beşiktaş'a yenilmesinin ardından Özlüce Tesislerine giden yaklaşık 200 taraftar, yönetim ve Daum aleyhinde tezahüratlarda bulundu.

Bursaspor'un Beşiktaş'a yenilmesinin ardından Özlüce Tesisleri'ne gelen yaklaşık 200 taraftar, yönetim ve Daum aleyhinde tezahüratlarda bulundu. Bir müddet Bursaspor kafilesini bekleyen, ancak takımın tesislere gelmeyeceğini öğrenen taraftarlar daha sonra olaysız bir şekilde dağıldı.

Kaynak: DHA