Çarşamba Gençlik Merkezinden İftar

Son Güncelleme:

Çarşamba Genlik Merkezi tarafından düzenlenen iftarda eğitmenler, veliler ve gençler bir araya geldi.

Çarşamba Genlik Merkezi tarafından düzenlenen iftarda eğitmenler, veliler ve gençler bir araya geldi.

Gençlik Merkezi bahçesinde düzenlenen 100 kişinin katıldığı iftar programında İlçe Müftüsü Sıtkı Kaya "Yardımlaşma ve Sohbet" konulu sohbette bulundu. İftar programı ney kursuna katılan öğrencilerin ney dinletisi ile devam etti.

Gençlik Merkezi Müdürü Bülent Özkan, merkezleri tarafından yürütülen yardım kampanyası konusunda velileri bilgilendirdi. - Samsun

Kaynak: AA