Cumhurbaşkanı Erdoğan, Selman Bin Abdülaziz Al Suud ile Öğle Yemeğinde Bir Araya Geldi
Son Güncelleme:
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Erdoğan ile Suud'un selamlaşması- Yemekten görüntüler ANTALYA - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, G20 Liderler Zirvesi öncesinde Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdülaziz Al Suud ile bir araya geldi.
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Erdoğan ile Suud'un selamlaşması- Yemekten görüntüler ANTALYA - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, G20 Liderler Zirvesi öncesinde Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdülaziz Al Suud ile bir araya geldi.
Kaynak: AA