Cumhurbaşkanı Erdoğan, Selman Bin Abdülaziz Al Suud ile Öğle Yemeğinde Bir Araya Geldi
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Erdoğan ile Suud'un selamlaşması- Yemekten görüntüler ANTALYA - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, G20 Liderler Zirvesi öncesinde Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdülaziz Al Suud ile bir araya geldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?