Davutoğlu Ermenistan'ın Başkenti Erivan'a Gidecek
Son Güncelleme:
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu gelecek hafta Ermenistan'ın başkenti Erivan'a gidecek.
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Türkiye ve Avrupa Güvenlik ve İşbirliği Teşkilatı (AGİT) Bakanlar Konseyi Toplantısı'nın yapıldığı Ukrayna dönüşünde basın toplantısı düzenledi.
12 ARALIK'TA ERİVAN'A GİDECEK
Esenboğa Havaalanı'nda gazetecilere açıklamalarda bulunan Davutoğlu, Karadeniz Ekonomik İşbirliği (KEİ) toplantısına katılmak üzere 12 Aralık'ta Ermenistan'ın başkenti Erivan'a gideceğini açıkladı.
Merkezi İstanbul'da olan teşkilata, Türkiye, Azerbaycan, Ermenistan, Gürcistan, Moldova, Rusya Federasyonu, Ukrayna, Bulgaristan, Romanya, Arnavutluk, Sırbistan ve Yunanistan üye. Teşkilatın dönem başkanlığını ise Ermenistan yapıyor.
Davutoğlu ayrıca, 13 Aralık'ta Yunanistan'a, 14 Aralık'ta da KKTC'ye gideceğini bildirdi.
Kaynak: İHA