DÜ Araştırma ve Uygulama Hastanesinde Virüs İddiası
Düzce Üniversitesi Hastanesi Başhekimi Yrd. Doç. Dr. Talat Bahçebaşı, hastanenin yoğun bakım ünitesinde virüs olduğu iddialarına ilişkin, "Bizim hastanemizde herhangi bir virüs salgını sözkonusu değildir" dedi.
Düzce Üniversitesi (DÜ) Araştırma ve Uygulama Hastanesi Başhekimi Yrd. Doç. Dr. Talat Bahçebaşı, hastanenin yoğun bakım ünitesinde virüs olduğu iddialarına ilişkin, "Bizim hastanemizde herhangi bir virüs salgını sözkonusu değildir" dedi.
Bahçebaşı, gazetecilere yaptığı açıklamada, hastanede yapılan rutin kontroller sırasında "Vankomisin Rezidans Enterokok (VRE)" isimli bakterinin tespit edildiğini söyledi.
Bunun üzerine Enfeksiyon Komitesi üyelerinin bir araya gelerek gerekli çalışmaları başlattıklarını ifade eden Bahçebaşı, "Bizim hastanemizde herhangi bir virüs salgını söz konusu değildir. Şu an için bizim hastanemizde olay tamamen kolonizasyon boyutundadır. Buna ilişkin de hastanemizde hasta yakınları ile öğrencilerin içeri girmemesi, yoğun bakıma giren personelin mutlaka eldiven takması gibi birtakım tedbirleri aldık. Vatandaşlarımız bu konuda rahat olsunlar" diye konuştu.
- DÜZCE