Elbistan'da Vatandaşların Üst Geçit İsteği
Son Güncelleme:
Elbistan ilçesine, bir grup vatandaş üst geçit isteğini duyurmak için yolu bir süre trafiğe kapattı.
Elbistan ilçesine, bir grup vatandaş üst geçit isteğini duyurmak için yolu bir süre trafiğe kapattı.
Söğütlü beldesindeki bazı vatandaşlar, beldenin içinden geçen çevre yoluna üst ya da alt geçit yapılmadığı için kazalar yaşandığını ileri sürerek çevre yolunda toplandı.
Yolu bir süre trafiğe kapatan vatandaşlar, bölgede önlem alınarak üst geçit yapılmasını istedi.
Jandarma ve Bölge Trafik ekiplerinin, "trafiği açın" uyarısına bir süre direnen vatandaşlar, gerekli önlemlerin alınacağı sözü üzerine olaysız şekilde dağıldı.
Muhabir: Kenan Arayıcı
Yayıncı: Sevil Çelik - KAHRAMANMARAŞ
Kaynak: AA