Erciş Belediyesi Personeline İş Güvenliği Semineri

Son Güncelleme:

Erciş Belediyesi çalışanlarına "iş sağlığı, güvenliği ve iş kazaları" konularında seminer verildi.

Erciş Belediyesi çalışanlarına "iş sağlığı, güvenliği ve iş kazaları" konularında seminer verildi.


Erciş Belediyesi Konferans Salonunda düzenlenen seminere, 55 personel katıldı.


Seminere eğitmen olarak katılan İş Güvenliği Uzmanı Muhammed Teyar Taş, personele genel iş güvenliği kuralları, kazaların ve meslek hastalıklarının önlenmesi ile güvenli iş ortamı oluşturulması konularında bilgiler verdi.

Kaynak: AA