Eskişehir'de, 19 İşçi Zehirlendi
Son Güncelleme:
Eskişehir'de, fabrikada yedikleri yemek sonrası fenalaşan 19 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle Eskişehir Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı.
Eskişehir'de, fabrikada yedikleri yemek sonrası fenalaşan 19 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle Eskişehir Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı. - ESKIŞEHIR
Kaynak: AA