Gaziantep'e Atanan 300 Öğretmene Uyum Eğitimi
Türkiye'nin çeşitli illerinden Gaziantep'e atanan 300 öğretmen, Milli Eğitim Müdürlüğü'nün uyum eğitimleri kapsamında çeşitli sosyal etkinliklere katılıyor.
Türkiye'nin çeşitli illerinden Gaziantep'e atanan 300 öğretmen, Milli Eğitim Müdürlüğü'nün uyum eğitimleri kapsamında çeşitli sosyal etkinliklere katılıyor.
Milli Eğitim Müdürlüğü yetkilileri, öğretmenlerin şehri kısa sürede adapte olmalarını sağlamak için kentin farklı noktalarına geziler düzenliyor. Bu kapsamda Şahinbey Belediyesi tarafından yaptırılan Şahinbey Parkı'nı gezen öğretmenler, park içinde bulunan teleferiğe binerek parkı kuş bakışı görme imkanı buldu ve park içindeki Miniatürk'ü gezerek, dağ kızağında eğlenceli anlar geçirdi.
Uyum eğitimi kapsamında şehri tanıtan 19 Mayıs Lisesi Müdür Yardımcısı İdris Karateke, yaptığı açıklamada, Şahinbey Belediyesi'nin desteği ile öğretmenlerle birlikte Şahinbey Parkı'nı gezdiklerini belirtti.
Gaziantep'e atanan öğretmenlerde şehri çok beğendiklerini dile getirdi.
- GAZİANTEP