Gaziantep Oğuzeli Belediye Başkanı Öztekin, "10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü'nü" Kutladı

Son Güncelleme:

Oğuzeli Belediye Başkanı Öztekin, "10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü'nü" kutladı.

Oğuzeli Belediye Başkanı Öztekin, "10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü'nü" kutladı.


Gaziantep Oğuzeli Belediye Başkanı Bekir Öztekin, gazetecilerin her türlü zorluklara göğüs gererek insanların ihtiyacı olan haberleri, onlara ulaştırmak için gece gündüz demeden çalıştıklarını bildirdi.


Öztekin, 10 Ocak "Çalışan Gazeteciler Günü" dolayısıyla yayımladığı kutlama mesajında, demokrasinin gelişip güçlenmesinde çok önemli bir yere sahip olan ve halkın sağlıklı haber alabilmesi için durmadan çalışan gazetecilerin '10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü'nü' kutladığını kaydetti.


- GAZİANTEP

Kaynak: AA