Gaziantep'te Ekoloji Meclisi İlk Toplantısını Yaptı
Son Güncelleme:
Gaziantep'te Ekoloji Meclisi ilk toplantısını yaptı MEZOPOTAMYA Ekoloji Harekatı Gaziantep Ekoloji Meclisi ismiyle örgütlenen topluluk ilk toplantısını gerçekleştirdi.
Gaziantep'te Ekoloji Meclisi ilk toplantısını yaptı
MEZOPOTAMYA Ekoloji Harekatı Gaziantep Ekoloji Meclisi ismiyle örgütlenen topluluk ilk toplantısını gerçekleştirdi.
Diyarbakır, Batman, Van, Mardin, Tunceli ve Gaziantep'te Ekoloji Harekatı adıyla örgütlenen topluluk, Gaziantep'te de ilk toplantısını gerçekleştirerek faaliyetlerine başladı. Sağlık Emekçileri Sendikası'nda gerçekleştirilen toplantıda konuşan Gaziantep Ekoloji Meclisi Sözcüsü Ayşe Öztürk, dünya genelinde ve ülkede baş gösteren ekolojik sorunların çözülmesi için hareket edeceklerini kaydetti.
Toplantıda ayrıca; kentleşme, alt yapı, Nizip Çayı gibi şehirde öne çıkan ekolojik sorunları tartışıldı.
Kaynak: DHA