Gençlere Yönelik Sağlıklı Beslenme Semineri
Şanlıurfe'da Yenişehir Gençlik Merkezi'ne üye gençlere yönelik sağlıklı beslenme semineri verildi.
Şanlıurfa Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü'ne bağlı Yenişehir Gençlik Merkezi gençlere yönelik eğitimlerine devam ediyor.
Merkezde son olarak düzenlenen sağlıklı beslenme konusunda ki seminere Diyetisyen Ayşenur Özgelişkatılarak gençlere seslendi.
Çalışma ile ilgili Yenişehir Gençlik Merkezi müdürü Abdullah Canbeyli yaptığı açıklamasında "Üyelerimize bu kez sağlık konusunda faydalı olacağı düşüncesiyle seminer verdik. Değişik konular seçerek, gençlerimizi bilgilendiriyoruz" dedi
Gençlik Hizmetleri ve Spor İl müdürü Ertuğrul Yıldız ise, "Günümüzde en önemli konulardan biri olan sağlıklı beslenme hakkında gençlerimiz bilgilendirildi. Gençlere faydalı etkinlikler düzenleme konusunda Gençlik Merkezlerimiz üzerine düşeni yapıyor.Bu tür çalışmalarımız devam edecek" diye konuştu.
(Kaynak: Gazeteipekyol)