Gezebilsem Programının 2. Bölümü Cumartesi Kanal 7'de

Son Güncelleme:

Kanal 7'nin Beğeni İle İzlenen Programı "Gezebilsem" 22 Şubat 2014 Cumartesi Günü Safranbolu Çekimlerinin 2. Bölümü İle Ekranlara Gelecek.

Geçtiğimiz hafta tamamlana çekimlerin ardından 15 Şubat 2014 Cumartesi günü ilk bölümü yayınlanan ve Osman Yıldırımın hazırlayıp sunduğu programın izleyici tarafından oldukça beğenildiği ve ileriki tarihlerde Safranbolu'da yeni çekimlerinde yapılacağı öğrenildi.

22 şubat 2014 Cumartesi günü 2. Bölümüm yayınlanacak programın başlama saati 16.45.

Kaynak: Bültenler