İçinde Altın Bulunan Çantayı Sahibine Teslim Eden Zabıtalara Ödül
Son Güncelleme:
Kırıkkale Belediye Başkanı Mehmet Saygılı, park kenarında buldukları içinde bir miktar altın bulunan çantayı sahibine ulaştıran zabıtaları ödüllendirdi.
Kırıkkale Belediye Başkanı Mehmet Saygılı, park kenarında buldukları içinde bir miktar altın bulunan çantayı sahibine ulaştıran zabıtaları ödüllendirdi.
Belediye Zabıta Komiserleri Aydın Uğurer ve Ekrem Köksal ile temizlik amiri Alparslan Yurtoğlu, bir parkta buldukları içerisinde altın bulunan çantayı, uzun uğraşlar sonucu sahibini bularak teslim etti. Personelin örnek davranışını taktirle karşıladığını belirten Belediye Başkanı AK Partili Mehmet Saygılı, birer çeyek altınla ödüllendirdi. - Kırıkkale
Kaynak: DHA