İl Milli Eğitim Müdürü Metin İlci, Okul Müdürleriyle Bir Araya Geldi
Şanlıurfa İl Milli Eğitim Müdürü Metin İlci; merkez, merkeze bağlı belde ve köylerde bulunan ilk, orta ve lise müdürleri ile 2013-2014 eğitim-öğretim yılına hazırlık ve değerlendirme toplantısı yaptı.
Şanlıurfa İl Milli Eğitim Müdürü Metin İlci; merkez, merkeze bağlı belde ve köylerde bulunan ilk, orta ve lise müdürleri ile 2013-2014 eğitim-öğretim yılına hazırlık ve değerlendirme toplantısı yaptı.
Milli Eğitim Müdürlüğü Konferans Salonu'nda gerçekleştirilen toplantıya; İl Milli Eğitim Müdürü Metin İlci, Eğitim Denetmenleri Başkan Vekili Yıldız Sarıbal Altıntaş, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Mehmet Sarmış, Şube Müdürleri Osman Yavuz, Fevzi Çelik, Mehmet Ercan, Mehmet Gürbüzer, Nihat Yıldırım, Hadi Bedir ve okul müdürleri katıldı.
2012-2013 eğitim-öğretim yılının genel bir değerlendirmesini yaparak konuşmasına başlayan İl Milli Eğitim Müdürü Metin İlci, "Geride bıraktığımız eğitim-öğretim yılı için başta okul yöneticilerimiz olmak üzere öğretmenlerimize ve tüm eğitim çalışanlarımıza teşekkür ediyorum. 2013- 2014 yeni eğitim-öğretim yılının geçtiğimiz yıllara göre daha başarımlı olacağını umuyorum. Performansımızı biraz daha arttırırsak Şanlıurfa'nın eğitimdeki hak ettiği hedefe doğru adım adım yaklaşırız" dedi. - ŞANLIURFA