İnşaattan Düşerek Hayatını Kaybetti
Son Güncelleme:
Yıldırım Beyazıt Mahallesi'nde kalıp ustası olarak çalışan işçi inşaattan düştü.
Yıldırım Beyazıt Mahallesi'nde kalıp ustası olarak çalışan işçi inşaattan düştü. İşçi, ERÜ Tıp Fakültesi Hastanesi'nde hayatını kaybetti.
Edinilen bilgiye göre olay, Yıldırım Beyazıt Mahallesi Devseren Sokak'ta meydana geldi. Söz konusu sokaktaki bir inşaatta kalıp ustası olarak çalışan S.D., inşaatta çalıştığı esnada 3. kattan düştü. Yaralanan S.D. ambulansla Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırıldı. S.D., burada yaşamını
yitirdi.
Polis olayla ilgili soruşturma başlattı.
(SK)
28.06.2012 15: 35: 19
TSI
NNNN - KAYSERİ
Kaynak: İHA