International Belgrade Diving Trophy" Atlama Şampiyonası

Son Güncelleme:

Türk Milli Takımı, 3'ü altın toplam 12 madalyayla şampiyonayı üçüncü tamamladı.

Türkiye, Sırbistan'da düzenlenen "International Belgrade  Diving Trophy" Atlama Şampiyonası'nda, 3'ü altın toplam 12 madalyayla üçüncü oldu.


Yüzme Federasyonu'ndan yapılan açıklamaya göre, 4-6 Nisan tarihlerinde başkent Belgrad'da gerçekleşen şampiyonaya Türkiye'nin yanı sıra Macaristan, Bulgaristan, Hırvatistan ve Sırbistan ile Sırbistan'ın yerel 14 atlama kulübü katıldı.


Yarışmalarda erkeklerde Genç B kategorisinde Kıvanç Gür, Genç C Kategorisinde Emirhan Ergözmen ve Orhan Candan, bayanlarda ise Genç B kategorisinde Simgenur Becan ve Sinem Sağlam Türkiye'yi temsil etti.


Toplam 61 sporcunun katıldığı yarışmalar, Genç A, B, C, D yaş gruplarında 1 metre tramplen, 3 metre tramplen ve kule disiplinlerinde yapıldı.


Türkiye'nin ilk kez katıldığı bu organizasyonda milliler 3 altın, 5 gümüş, 4 bronz toplam 12 madalya elde etti. Ay-yıldızlılar erkeklerde 67, bayanlarda 54 puan toplayarak organizasyonu takım halinde üçüncü sırada tamamladı.


Millilerin dereceleri şöyle:



Kategorisi


1M Tramplen


3M Tramplen


Kule


Kıvanç Gür


Genç B


gümüş


bronz


gümüş


Simgenur Becan


Genç B


altın


altın


bronz


Sinem Sağlam


Genç B


bronz


gümüş


gümüş


Emirhan Ergözmen


Genç C


gümüş


bronz


4.


Orhan Candan


Genç C


6.


4.


altın - Ankara

Kaynak: AA