İos 7.1 Jailbreak'i Ne Zaman Çıkacak?
Yeni güncellemeyle birlikte en çok merak edilen soru sorulmaya başlandı.
7.1 güncellemesi iOS cihazlardaki performansı arttırırken, birçok kullanıcıyı memnun etti. Jailbreak açısındansa durumlar daha farklı. Apple beta 4 ve 5'te jailbreak için gerekli olan açıkları kapatmıştı. Tam sürümle birlikte jailbreak'e geçit vermiyor. Bu yüzden birçok jailbreak geliştiricisi jailbreak'i kullanmak isteyen kullanıcılara 7.1'i yüklememeyi tavsiye ediyor.
Son gelen havadislere göreyse 7.1'in jailbreak'i belki olabilir. Bazı forumlarda Evad3rs'ın bu konuda araştırmalara giriştiği ve minik açıklar bulduğu konuşuluyor. Ancak bu ufak açıklar jailbreak için şimdilik yeterli değil. iOS 7'nin jailbreak'inin çıkması biraz zaman almıştı. 7.1 için de günler ve haftalar geçebilir. Apple'ın 7.1'de açıkları kapatmak için özel bir ekip kurduğu belirtiliyor.
Hasan Uğur Nayır - Teknokulis : http://www.teknokulis.com