İspanya, İsrail'in Gazze'deki el-Ehli Baptist Hastanesine saldırısını kınadı
Son Güncelleme:
İspanya Dışişleri Bakanlığı, İsrail'in Gazze'deki el-Ehli Baptist Hastanesine düzenlediği saldırıyı kınayarak 'katliam' olarak nitelendirdi. Açıklamada, masum sivil kurbanlarla dayanışma içinde oldukları ve uluslararası insani hukuka saygı duyulması gerektiği vurgulandı. Ölenlerin sayısının 500'e yükseldiği bildirilmişti.
İspanya, İsrail'in Gazze'deki el-Ehli Baptist Hastanesine saldırısını kınadı ve "katliam" olarak nitelendirdi.
İspanya Dışişleri Bakanlığının X sosyal medya hesabından, saldırıya ilişkin açıklama yapıldı.
Açıklamada, "Gazze'deki el-Ehli Hastanesinde yaşanan korkunç katliamı kınıyoruz. Masum sivil kurbanlarla dayanışma içindeyiz. Uluslararası insani hukuka saygı duyulmalı." ifadesi kullanıldı.
İsrail'in Gazze'deki el-Ehli Baptist Hastanesini bombalaması sonucu ölenlerin sayısının 500'e yükseldiği bildirilmişti.
Kaynak: AA