"Kerbela" Adlı Oyun, Sivas Seyircisiyle Buluşacak

Son Güncelleme:

"Kerbela" adlı oyun, Sivas'ta sahnelenecek.

Ankara Devlet Tiyatrosu'nun hazırladığı


"Kerbela" adlı oyun, Sivas'ta sahnelenecek.


Sivas Devlet Tiyatrosu'ndan (SDT) yapılan yazılı açıklamada, Şubat ayının ilk haftasında Sivaslı sanatseverlerle buluşacak oyunu, Ankara Devlet Tiyatrosu'nun hazırladığı belirtildi.


Ali Berktay'ın yazıp, Ayşe Emel Mesci'nin yönettiği oyunda, İslamiyet'in kuruluşunda var olan demokratik ögelerin yok edilmesine, hilafetin saltanatlaşmasına ve inancın yerini çıkarların almasına duyulan tepkinin anlatıldığı kaydedildi.


Oyunun 6-7-8 Şubat'ta saat 19.30'da, 9 Şubat'ta ise saat 14.00 ve 19.30'da Atatürk Kültür Merkezi Sahnesi'nde Sivas seyircisiyle buluşacağı bildirildi.


Muhabir: Merve Topuz


Yayıncı: Ahmet Ekici - SİVAS

Kaynak: AA