Kış Lastiği Takmayan Araçlara Ceza Yazıldı

Son Güncelleme:

Giresun'da, 10-14 Aralık tarihleri arasında yapılan kış lastiği denetimlerinde 113 araç sürücüsüne 54 bin lira idari para cezasının uygulandığı bildirildi.

Giresun'da, 10-14 Aralık tarihleri arasında yapılan kış lastiği denetimlerinde 113 araç sürücüsüne 54 bin lira idari para cezasının uygulandığı bildirildi.


Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamada, ticari araçlarda kış lastiği kullanımının 1 Aralık 2018- 1 Nisan 2019 tarihleri arasında zorunlu olduğu belirtildi.


Açıklamada, Piraziz- Eynesil ilçeleri arasındaki Karadeniz Sahil Yolu Giresun Geçişinde trafik ekiplerince 10-14 Aralık tarihleri arasında yapılan denetimlerde 3 bin 834 aracın kontrol edildiği kaydedilerek, "113 araç sürücüne 54 bin 703 lira idari para cezası uygulanmıştır." denildi.

Kaynak: AA