Kupa Kutlamaları Adana'da Sönük Geçti

Son Güncelleme:

Adana'da, 29 yıl sonra gelen Türkiye Kupası'nın ardından kutlama yapan taraftar sayısı azdı.

Adana'da, 29 yıl sonra gelen Türkiye Kupası'nın ardından Fenerbahçeli taraftarlar sokaklara döküldü. Adana'da Barajayolu'nda buluşan Fenerbahçeli taraftarlar, araç konvoyu oluşturarak, klaksonlarla mutluluklarını paylaşırken, katılımın az olduğu görüldü. Fenerbahçe bayrakları ile sokağa çıkan taraftarlar, şampiyonluğu kaybetmelerine rağmen, Türkiye Kupası'nın kazanmanın sevincini yaşadıklarını belirtti. Taraftarlar, "Bu sevda bitmez", "Fenerbahçe sana canım feda" diyerek bağırdılar.


Kutlamalar nedeniyle trafiği kapatan 50 araçlık konvoy, bir süre sonra dağıldı.

Kaynak: DHA