Milli Eğitim Müdürü Okul Müdürleriyle Bir Araya Geldi
Son Güncelleme:
Düzce’ye yeni atanan İl Milli Eğitim Müdürü Murat Yiğit Okul ve Kurum Müdürleriyle tanışma toplantısı düzenledi.
Düzce'ye yeni atanan İl Milli Eğitim Müdürü Murat Yiğit Okul ve Kurum Müdürleriyle tanışma toplantısı düzenledi.
Yeni Milli Eğitim Müdürü Murat Yiğit okul ve kurum müdürleriyle gruplar halinde Halk Eğitim Merkezi Toplantı Salonunda tanışma toplantılarına devam ediyor. Gerçekleştirilen toplantılarda okullarda ki eğitim öğretim faaliyetleriyle ilgili görüş alışverişinde bulunuluyor. - DÜZCE
Kaynak: İHA