Nazilli Belediyespor Lige Döndü
Son Güncelleme:
Ziraat Türkiye Kupası F Grubu'nda Adanaspor'a sahasında 90+3'üncü dakikada yediği golle 2-1 yenilerek kupa macerasını son sırada noktalayan Nazilli Belediyespor lige döndü.
Ziraat Türkiye Kupası F Grubu'nda Adanaspor'a sahasında 90+3'üncü dakikada yediği golle 2-1 yenilerek kupa macerasını son sırada noktalayan Nazilli Belediyespor lige döndü. Teknik Direktör Alaaddin Demirözü kupa maçlarının takım için iyi bir deneyim olduğunu belirterek, "Nazilli'yi en iyi şekilde temsil etmeye çalıştık. Artık kupayı geride bırakıyoruz. Tek hedefimiz var, o da play off'a kalabilmek.
Sıralamada 25 puanla 10 basamaktayız. Play off hattıyla aramızda 5 puan fark var. Geçen hafta evimizde Kırklarelispor'u yenerek çıkışa geçtik. Galibiyet serileriyle üst sıralara tırmanacağız" dedi.
- İzmir
Kaynak: DHA