Nevşehir'de Gazeteciler İftarda Bir Araya Geldi
Son Güncelleme:
Nevşehir'de gazeteciler iftar yemeğinde bir araya geldi.
Nevşehir'de gazeteciler iftar yemeğinde bir araya geldi.
Forum Kapadokya Alışveriş Merkezi tarafından Nevşehir'de çalışan gazetecilere verilen iftar yemeğine Forum Kapadokya A.V.M. Müdürü Ersin Bal ve Pazarlama Müdürü Aykut Bolat'ın yanı sıra yerel ve ulusal haber ajanslarında çalışan gazeteciler katıldı.
İftar yemeğinde konuşan Bal," Göreve geldiğimden bu yana Nevşehir'de görev yapmakta olan gazeteci arkadaşlarımız ile hep iç içe olduk. Bizlere bugüne kadar vermiş olduğunuz desteklerden dolayı hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Bundan sonrada her zaman birlikte daha nice güzel ve başarılı yıllar geçirmek dileklerimle, iftar yemeğimize katılmanızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum" dedi.
Yayıncı: Yücel Velioğlu - NEVŞEHİR
Kaynak: AA