Nevşehir'de ulaşıma kapatılan caddeler 1 ay sonra yeniden açıldı

Son Güncelleme:

Nevşehir'de yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri kapsamında bir ay önce ulaşıma kapatılan caddeler, yeniden trafiğe açıldı.

Nevşehir'de yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri kapsamında bir ay önce ulaşıma kapatılan caddeler, yeniden trafiğe açıldı.


İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu tarafından salgınının yayılmasını engellemek amacıyla 4 Nisan'da araç trafiğine kapatılan Lale Caddesi'nde yeniden araç geçişlerine izin verilmeye başlandı.

Yine 4 Nisan'da ulaşıma kapatılan Atatürk Caddesi de kısmen açıldı.

Yaklaşık bir ay sonra açılan caddelerde, zaman zaman araç yoğunluğu oluştu.

Araçların caddelere duraklayıp park edilmemesi için yol kenarlarına bariyerler yerleştirildi.

Kaynak: AA