Niğde'de Sobadan Sızan Karbonmonoksit Gazından Zehirlenen Bir Kişi Öldü
Son Güncelleme:
Niğde'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kişi hayatını kaybetti.
Niğde'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kişi hayatını kaybetti.
Alınan bilgiye göre, Konaklı beldesi Hürriyet Mahallesi'nde bir evde kalan Hakan K. (26), annesi tarafından yatağında ölü bulundu. Sağlık ekiplerinin incelemesinde, Hakan K'nin, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldüğü belirlendi.
Jandarma ekipleri ve cumhuriyet savcısının incelemesinin ardından Hakan K'nin cesedi, otopsi için Niğde Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.
Hakan K'nin 1 yıldır nişanlı olduğu öğrenildi.
- NİĞDE
Kaynak: AA