Nüfus müdürlüğündeki hizmetlinin Covid-19 testi pozitif çıktı

Son Güncelleme:

BALIKESİR'in Edremit ilçesindeki nüfus müdürlüğünde görevli hizmetlinin Covid-19 testi pozitif çıktı.

BALIKESİR'in Edremit ilçesindeki nüfus müdürlüğünde görevli hizmetlinin Covid-19 testi pozitif çıktı. Çalışanlar, tedbir amaçlı evlerinde karantinaya alındı.

Edremit Kaymakamlığı ile aynı binada hizmet veren İlçe Nüfus Müdürlüğü'nde görevli hizmetlinin, Covid-19 testi pozitif çıktı. Bunun üzerine müdürlükteki personelin tamamına Covid-19 testi yapıldı. Test sonuçları negatif çıkan personel, tedbir amaçlı 14 gün süreyle evlerinde karantinaya alındı.


- Edremitbalıkesir
Kaynak: DHA